FAQ

Heb jij een vraag? Bekijk onderstaande vragen en antwoorden!
Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Coffee Based

Welke producten maken we bij Coffee Based?

Met het door onze koffie recycle service opgehaalde koffiedik produceren we verschillende producten. Kijk hier voor een overzicht en meer informatie

Hoe kun je contact opnemen met Coffee Based?

Stuur ons een email via info@coffeebased.nl  of bel ons op 085 06 085 70. We staan elke werkdag voor je klaar van 9:00 tot 17:00

Koffie Recycle Service

Je titel komt hier

Your content goes here. Edit or remove this text inline or in the module Content settings. You can also style every aspect of this content in the module Design settings and even apply custom CSS to this text in the module Advanced settings.

Wanneer kan ik mee doen?

Wanneer je organisatie meer dan 600 kopjes koffie of 5 kilo koffiebonen per week drinkt, dan is de Koffie Recycle Service er voor jou!

Hoe werkt de ophaal service?

Bij uw organisatie wordt een speciale koffiedik-inzamelbak (120 liter) geplaatst. Uw koffiedik wordt door de operator of uw eigen (facilitair) medewerker(s) in deze inzamelbak verzameld. Het maakt niet uit wie uw koffieleverancier is of wie de afvalophaler is van uw andere afvalstromen, de Koffie Recycle Service is hierop een aanvulling.De koffiedik-inzamelbak wordt volgens een afgesproken schema opgehaald en omgewisseld voor schone bakken door onze logistieke
partner.

Wat wordt met het koffiedik gedaan?

Het opgehaalde koffiedik gaat naar verschillende koffiedik verwerkende partijen. Zij maken van dit koffiedik weer hoogwaardige, nieuwe producten. Als er meer koffiedik is opgehaald dan zij kunnen verwerken, dan wordt de rest gebruikt voor energieopwekking door vergisting.

Hoe werkt het winkeltegoed?

Op basis van de gedronken hoeveelheid koffie krijg je winkeltegoed toegekend dat kan worden besteed in onze webshop. Hier kun je inloggen op uw account, waar per kwartaal jouw tegoed wordt bijgeschreven. Met dit tegoed kun je koffieproducten bestellen gemaakt van het opgehaalde koffiedik.

Moet ik mijn winkeltegoed in een keer uitgeven?

Nee hoor. Zolang het tegoed geldig is blijft de waarde bewaard. Wanneer u een tegoed heeft van €50 en u geeft €20 uit, dan kan de resterende €30 bij een volgende bestelling worden gebruikt.

Ik wil een hoger bedrag bestellen dan mijn winkeltegoed toe laat, wat nu?

Geen probleem. Het beschikbare winkeltegoed wordt afgetrokken van het totaalbedrag. Het resterende openstaande bedrag wordt vervolgens in rekening gebracht middels een factuur.

Orders & Verzending

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij proberen de verwachte levertijd zo goed mogelijk bij de verschillende producten te vermelden. Voor de meeste producten geldt, dat ze binnen 5 werkdagen worden verstuurd.

Retouren

U mag uw producten altijd binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Dat mag zonder opgaaf van reden, maar we vinden het fijn als u ons laat weten hoe we het beter hadden kunnen doen. We vragen u wel om de retourzending eerst bij ons te melden via info@coffeebased.nl.

Nadat u de retourzending bij ons heeft gemeld, kunt u de producten versturen naar:

Coffee Based Retouren
Krinkelwinkel 23a
4202 LM Gorinchem
Nederland

Zodra het product in originele staat bij ons binnen is, storten wij het volledige factuurbedrag terug. De verzendkosten voor het retourneren worden niet vergoed.

Let op: Als u het product met een cadeaubon hebt gekocht, wordt het bedrag van de retourzending meestal teruggestort in de vorm van een nieuwe cadeaubon of tegoedbon. Cadeaubonnen kunnen niet in geld worden omgezet.

Products & Impact

Waar worden de producten gemaakt?

Al onze producten worden lokaal en sociaal geproduceerd. 

Staat jouw vraag er niet tussen?